Zenobiusz ,ostrzega.!!!

"Niosący światło" nadchodzi.Rozejrzyj się w mroku.

Każdy człowiek, który twierdzi, że jest Mną jest kłamcą, ponieważ Ja nigdy nie będę się ukazywał w człowieku

Posted by zenobiusz w dniu 25 Lipiec 2011


 | Komentarzy: 14 »

Każdy człowiek, który twierdzi, że jest Mną jest kłamcą, ponieważ Ja nigdy nie będę się ukazywał w człowieku

Posted by Dzieckonmp w dniu 25/07/2011

Przypominam że są to proroctwa dotyczące zbliżającego się wydarzenia które zostało nazwane „Ostrzeżeniem” . Proroctwa te otrzymała wizjonerka z Europy, który  otrzymuje przesłania  od 9 listopada 2010 do teraz. Proroctwa dotyczą globalnych wydarzeń,miedzy innymi  zmian klimatycznych, przewrotów politycznych, kryzysu bankowego i wzrostu władzy antychrysta. Jedna z pilnych wiadomości  odnosi się do zdarzenia mistycznego, które odbędzie się w świecie wkrótce. Wydarzenie opisane przez Jezusa Chrystusa jako ostrzeżenie, oświetlenie sumienia  jako akt miłosierdzia. Wydarzenie to będzie doświadczane przez każdego człowieka na świecie w wieku powyżej 7 lat.  To będzie bardzo silny akt, i nikt nie będzie mógł go zignorować.  Każdy uświadomi sobie że Bóg istnieje i każdy pozna swoje grzechy, które ukażą się w oczach Boga.  Ludzie, w tym ateiści wreszcie zrozumieją, że Bóg istnieje.Ten dar będzie zachęcać ludzi do ponownej oceny swojego życia i prosić Boga o przebaczenie. Osobiście nie ponoszę odpowiedzialności za treść przekazów i oczekuje że w odpowiednim czasie Kościół wypowie się co do ich prawdziwości.

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.143 z serii Ostrzeżenie.

Niedziela lipiec 17, 2011 godz. 15:40

 Moja najukochańsza córko jeden z najbardziej mylących czasów nastąpi wkrótce, gdy nie tylko ci, którzy będą twierdzić, że przychodzą w Moim Imieniu będą fałszywymi, ale i tacy, którzy będą twierdzić, że są Mną.  Moje dzieci musza to zrozumieć. Że Ja przyszedłem pierwszy raz, jako człowiek by wybawić ludzkość od grzechu.  Tym razem przyjdę, aby sadzić.  Podczas gdy wielu stanie przede Mną twarzą w twarz w czasie Ostrzeżenia Ja nie przyjdę po raz drugi aż do czasu sadu ostatecznego.

 Każdy człowiek, który twierdzi, że jest Mną, jest kłamcą.  Takie dusze, których jest wiele nie są szkodliwe Moja córko.  Tak bardzo są zwiedzeni przez złego, który przekonał ich, że nie tylko posiadają Boska moc, ale również, że są synami Boga Nieśmiertelnego.  Ale to nie jest prawda, ponieważ Ja nigdy nie będę się ukazywał w człowieku na tym świecie.  To się nigdy nie zdarzy.  Żaden człowiek nie zasługuje na takie wyróżnienie, ponieważ to nigdy nie było przepowiedziane.

 Wielu teraz będzie występować i twierdzić, że są Mną Jezusem Chrystusem Synem Boga.  Tym biednym duszom chce to powiedzieć.  Padnijcie na kolana i proście Boga Ojca by was ustrzegł od złego ducha.  Który pragnie was zmylić wy z kolei nie tylko będziecie wprowadzać w błąd Moje dzieci, które oczekują Mojego powrotu na ziemie, lecz także będziecie zaostrzać kpinę wychwalaną przez ateistów. Nie tylko, że przynosicie wstyd Mojemu Imieniu, ale również niechcący odwracacie ludzi przeciwko ich wierze w Boga Ojca Wszechmocnego.

 Pragnę również przestrzec tych, którzy twierdza, że mogą czynić cuda.  Każdy tak twierdzący, że posiada taka moc nie będzie od Boga, ponieważ jest tylko jeden Bóg i tylko On lub Jego umiłowany Syn Jezus Chrystus mogą to czynić.  Szatan również posiada moc.  On może czynić złudzenia.  W przypadkach cudownych uzdrowień szatan może dokonywać to przez tak zwanych uzdrowicieli wiara, których moc pochodzi z okultyzmu jest to tym czasowe rozwiązanie, które może się wydawać cudowne.  Ale one nie są długotrwałe.  Szatan również może czynić tak zwane cudowne wizje, widywane na niebie.  One również są złudzeniami i nie pochodzą od Boga.

 Dzieci, podczas gdy próbujecie pokazywać waszą przynależność do Mnie każdego dnia jesteście kuszeni przez złe siły.  Musicie się skoncentrować tylko na Mnie i Moim Przedwiecznym Ojcu.   I zapamiętajcie, że Ja nie chodzę po tej ziemi, jako człowiek.  Mogę być obecny na ziemi duchem, ale nigdy nie będę się ukazywał w żadnym człowieku.

 Módlcie się o przewodnictwo każdego dnia i o bystrość by móc odróżniać kłamstwo od prawdy.

 Wasz kochający Zbawiciel

 Jezus Chrystus

Tłumaczył: Julian

Skomentuj

 
