Zenobiusz ,ostrzega.!!!

"Niosący światło" nadchodzi.Rozejrzyj się w mroku.

Litania o pokorę

Posted by zenobiusz w dniu 18 Sierpień 2011


Zaraz też po ucisku owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku; gwiazdy zaczną padać z nieba i moce niebios zostaną wstrząśnięte. Wówczas ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego, i wtedy będą narzekać wszystkie narody ziemi;

i ujrzą Syna Człowieczego,przychodzącego na obłokach niebieskich z wielką mocą i chwałą.

 

I. KREW, OGIEŃ, DYM I CIEMNOŚCI ORAZ SPADAJĄCE GWIAZDY

19 I sprawię dziwy na górze – na niebie, i znaki na dole – na ziemi. Krew i ogień, i kłęby dymu, 20 słońce zamieni się w ciemności, a księżyc w krew, ZANIM nadejdzie dzień Pański, wielki i wspaniały. (Dz 2:19-20)

3 I uczynię znaki na niebie i na ziemi: krew i ogień, i słupy dymne. 4 Słońce zmieni się w ciemność, a księżyc w krew, gdy przyjdzie dzień Pański, dzień wielki i straszny. (Joel 3:3-4)

Przed nim drży ziemia, niebiosa się trzęsą, słońce i księżyc ulegają zaćmieniu, a gwiazdy tracą swą jasność. (Jl 2:10)

Słońce i księżyc się zaćmią, a gwiazdy światłość swą utracą. (Jl 4:15)

Zaraz też po ucisku owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku; gwiazdy zaczną padać z nieba i moce niebios zostaną wstrząśnięte. (Mt 24:29)

A piąty wylał swą czaszę na tron Bestii: i w jej królestwie nastały ciemności, a ludzie z bólu gryźli języki. (Obj 16:10)

Bo gwiazdy niebieskie i Orion nie będą jaśniały swym światłem, słońce się zaćmi od samego wschodu, iswoim blaskiem księżyc nie zaświeci. (Iz 13:10)

Owego dnia – wyrocznia Pana Boga – zajdzie słońce w południe i w dzień świetlany zaciemnię ziemię. (Am 8:9)

Gdy gasnąć będziesz, zasłonię niebiosa i zaciemnię ich gwiazdy. Słońce zakryję chmurami, a księżyc nie da swego blasku. (Ez 32:7)

Podobno pycha jest korzeniem każdego grzechu. Czasem ta pycha jest głęboko ukryta. Szukałam więc jakiejś modlitwy o pokorę i znalazłam
Litania o pokorę

http://dzieckonmp.wordpress.com/2011/08/18/cieszcie-sie-chwalebnym-zyciem-ktore-oczekuje-was-przez-1000-lat/#comment-28733

Jezu cichy i pokornego serca, wysłuchaj mnie.
Od pragnienia szczęścia, wybaw mnie
Od pragnienia spokoju,
Od pragnienia ułatwień,
Od pragnienia wypowiedzenia się,
Od pragnienia, aby mnie kochano,
Od pragnienia, aby mnie chwalono,
Od pragnienia, aby mnie rozumiano,
Od pragnienia, aby mnie poszukiwano,
Od pragnienia, aby mnie nad drugich przenoszono,
Od pragnienia, aby mnie oszczędzano,
Od pragnienia, aby mojej rady zasięgano,
Od pragnienia, aby się z moim zdaniem liczono,
Od pragnienia, aby wszystko we mnie za dobre uważano,
Od obawy przed niepowodzeniem,
Od obawy przed krytyką,
Od obawy przed trudnościami,
Od obawy przed upokorzeniami,
Od obawy przed poniżeniem,
Od obawy przed zapomnieniem,
Od obawy przed niesprawiedliwością,
Od obawy przed posądzeniem,
Od obawy przed szyderstwem,
Od obawy przed wzgarda,
Aby drugich bardziej kochano niż mnie,
Aby drudzy zyskiwali, a ja żebym coraz bardziej
tracił na znaczeniu u ludzi,
Aby drugich powołując mnie zawsze usuwano,
Aby drugich chwalono, a o mnie zapominano,
Aby drudzy byli świętsi ode mnie, bylebym ja był taki,
jaki za łaską Bożą być mogę,
Pragnę łaski na miarę czasów,
w których Opatrzność kazała mi żyć,
Pragnę łaski na miarę zadań i trudności,
jakie przypadły mi w udziale,
Pragnę łaski na miarę ciężaru krzyża i słabości,
która ten krzyż poniesie na każdy dzień,
Pragnę łaski na miarę moich upadków,
z których trzeba mi powstać.

Odpowiedzi: 3 to “Litania o pokorę”

  1. zenobiusz said

    . TRZĘSIENIA ZIEMI I WSTRZĄŚNIĘCIE CAŁĄ ZIEMIĄ
    6 Bo tak mówi Pan Zastępów: Jeszcze raz, a jest to jedna chwila, a Ja poruszę niebiosa i ziemię, morze i ląd. 7 Poruszę wszystkie narody…” (Ag 2:6-7)
    Głos Jego wstrząsnął wówczas ziemią, a teraz obiecuje mówiąc: Jeszcze raz wstrząsnę nie tylko ziemią, ale i niebem… (Hb 12:26)
    18 I nastąpiły błyskawice i głosy, i gromy, i nastąpiło wielkie trzęsienie ziemi, jakiego nie było, odkąd jest człowiek na ziemi: takie trzęsienie ziemi, tak wielkie. 19 A wielkie miasto (Jerozolima) rozpadło się na trzy części i miasta pogan runęły. I wspomniał Bóg na Wielki Babilon, by mu dać kielich wina – gniewu zapalczywości swej. 20 I pierzchła każda wyspa, i gór już nie znaleziono. (Obj 16:18-20)
    I w uniesieniu moim, w ogniu mego gniewu, mówię to: Zaiste, w owym dniu przyjdzie wielkie trzęsienie ziemi na kraj Izraela. (Ez 38:19)
    …zostaniesz nawiedzone przez Pana Zastępów grzmotem, wstrząsami i wielkim hukiem, huraganem, burzą i płomieniami trawiącego ognia. (Iz 29:6)
    2 Słuchajcie, wszystkie narody, wsłuchuj się, ziemio, i to, co ją napełnia! Niech Bóg przeciw wam będzie świadkiem, Pan z pałacu swego świętego! 3 Bo oto Pan wychodzi ze swego przybytku, zstąpi i deptać będzie po wyniosłościach ziemi. 4 Stopnieją pod Nim góry, rozdzielą się doliny jak wosk przed ogniem… (Mi 1:2-4)
    1 podobnie jak ogień pali chrust i sprawia wrzenie wody – abyś dał poznać Twe imię wrogom. Przed Tobą drżeć będą narody, 2 gdy dokonasz dziwów nadspodziewanych, 3 i o których z dawna nie słyszano. Ani ucho nie słyszało, ani oko nie widziało, żeby jakiś bóg poza Tobą czynił tyle dla tego, co w nim pokłada ufność. (Iz 64:1-3)
    4 Niech się podniosą wszystkie doliny, a wszystkie góry i wzgórza obniżą… 5 Wtedy się chwała Pańska objawi, razem ją wszelkie ciało zobaczy… (Iz 40:4-5)
    IV. W CZASIE POWTÓRNEGO PRZYJŚCIA JEZUSA ZIEMIĘ OKRYJE CISZA
    Lecz Pan mieszka w świętym domu swoim, niechaj zamilknie przed Nim cała ziemia. (Ha 2:20)
    Zamilknij, wszelkie ciało, przed obliczem Pana, bo już powstaje ze świętego miejsca swego! (Za 2:17)
    Milczcie przed obliczem Pana Boga, gdyż bliski jest dzień Pański… (So 1:7)
    Zatrzymajcie się, i we Mnie uznajcie Boga wzniosłego wśród narodów… (Ps 46:10)

    • Wizzgaa said

      Jezu ,uwolnij mnie od pragnień …….właściwie od wszystkiego co determinuje zadowolenie z życia człowieka na tym padole a przynajmniej daje minimum poczucia bezpieczeństwa . Kto z nas jest w stanie SZCZERZE prosić o takie uwolnienie.Ja nie wiem .A w każdym razie nie jestem gotowa do przyjęcia postawy aż tak totalnej pokory . Wszak byłabym już chyba świętą ? Ta litania znaczy właściwie : Z MIŁOSCI DO CHRYSTUSA ZREZYGNOWAĆ CAŁKOWICIE Z SIEBIE. Ilu to potrafi choćby w małej cząstce z miłości np. do drugiego człowieka. Chmura zwana grozą wisi nad nami.Przypuszczam ,że musimy prosić Boga by spowodował ,że BĘDZIEMY CHCIELI CHCIEĆ szczerze podejść do tej LITANII.

  2. Katon Najmłodszy said

    Tolerancja wg ateistów
    „Parę setek hiszpańskich ateistów atakuje młodych katolików dążąc do konfrontacji. Przebrani bluźnierczo w imitacje liturgicznych szat z tęczowymi flagami i kondomami w rękach, pokrzykują pod adresem modlących się katolików „Wasz papież to nazista”, „Religia to opium dla mas”, „Zamknąć Watykan, mentalne Guantanamo”, „Lepszy jamnik od owczarka niemieckiego”. W bluźnierczej parodii procesji niosą figurę penisa przyozdobioną w dewocjonalia. Tak wygląda tolerancja. Tak wygląda tolerancyjna, ateistyczna Europa” czytaj całość http://katonisliwka.wordpress.com/2011/08/19/tolerancja-wg-ateistow/

Skomentuj

 
