Zenobiusz ,ostrzega.!!!

"Niosący światło" nadchodzi.Rozejrzyj się w mroku.

Objawienia M.Kordas,kto za tym stoi, i dokąd prowadzą.

Posted by zenobiusz w dniu 1 Marzec 2012


Agnes powiedział/a

01/03/2012 @ 9:58 am 

Zaryzykuje i przytocze tu SLOWA PANA JEZUSA z byc moze niezbyt slawnej miedzy tutejszymi blogowiczami strony Pani Mieczyslawy. Warto sie przynajmniej nad nimi zastanowic:

“(…) Upomnij brata – napisane jest w Piśmie Świętym – to upomnij, chociażby to był sam papież!, bo nie ma dogmatu nieomylności.
TO JEST KŁAMSTWO, KTÓRE WYMYŚLILI PAPIEŻE DO WYWYŻSZENIA SIEBIE A NIE BOGA!.
(…) Ja powiedziałem tobie i wszystkim powtarzam to samo, że wiele zarządzeń papieży nie zatwierdziłem, bo nawet nikt Mnie o to nie pytał. Dogmatu dla Maryi – Matki Boga – Współodkupicielki Świata, jeszcze nie ustanowili papieże. Żaden papież nie zdjął Mnie z Krzyża i już niedługo będzie 2000 lat jak wiszę nagi i zbolały. Czy nie zasłużyłem na KORONĘ widoczną na Mojej Najświętszej Głowie?
Nawet za to, że was zbawiłem, to ludzie powinni być Mi wdzięczni a ludzki ród – ten uparty lud a szczególnie duchowni patrzą na Mnie z litością.

LUDZIE – JA JESTEM KRÓLEM WSZECHŚWIATA, WIĘC I WASZ.
Gdybyście Mnie kochali, to już dawno w Moich świątyniach by były tylko wizerunki JEZUSA CHRYSTUSA – KRÓLA.

Na Krzyżu byłem tylko trzy godziny a ludzie dalej Mnie na Nim wieszają – następni oprawcy.
– Jak może być nieomylny papież, skoro nie poznał znaków Bożych objawionych na zakonniku z Pietrelciny.
– Gdyby byli nieomylni, to poznaliby, że prawdziwie mówi Matka Moja do dzieci w Fatimie.
– Gdyby papież był nieomylny, to czym prędzej rozpoznałby ważną prośbę Mojej Matki i czym prędzej posłuchałby Jej i na świecie nie byłoby komunizmu.
– Gdyby byli nieomylni, to nie zadawaliby się z Moimi wrogami i waszymi.
– Gdyby papieże byli nieomylni, to wszystkie miejsca OBJAWIEŃ Moich i Matki Mojej znalibyście a jest ich bardzo dużo – prawie w każdym państwie.
– Gdyby byli nieomylni, to Moje Najświętsze Serce nie czekałoby 100 lat, że wreszcie ktoś Je zauważy.
– Gdyby byli nieomylni, to by zauważyli bardzo dużo osób mających stygmaty i cierpiących i już dawno dokonaliby dla nich AKTÓW wyniesienia na ołtarze i uznaliby oficjalnie za ŚWIĘTYCH.

Gdybym był KRÓLEM waszym od wieków, to nie pozwoliłbym na opanowanie Watykanu przez wrogów, bo każdy zuchwalec i oszukaniec natychmiast byłby rozpoznawany, ujawniany i wygnany. Krzyż powinien być tylko jako pamiątka Mojej haniebnej śmierci, jako znak w jaki sposób zabito Boga Stworzyciela.

JA – BÓG POWINIENEM TRIUMFOWAĆ JAKO KRÓL – ZWYCIĘZCA ŚMIERCI, ZWYCIĘZCA SZATANA I POWINIENEM BYĆ UWIELBIANY ZA TE WSZYSTKIE CZYNY CHWAŁY.

Żaden papież w historii Mojego Kościoła Katolickiego nie był “nieomylny” i nawet nie powinna NIGDY wyjść z ust człowieka taka propozycja, bo to pomysł diabelski.

” DOGMAT NIEOMYLNOŚCI PAPIEŻA” – to znaczy równy BOGU W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNEMU, czyli zrównanie człowieka z Bogiem.

Nawet przez skromność człowieka, nawet przez uczynienie się sługą Bożym nie powinni pozwalać, aby ich noszono w lektykach.
Ludzie – Ja Bóg przemaszerowałem nawet bez butów wielkie odległości a człowiek?

KIMŻE JEST CZŁOWIEK, że chce być ważniejszy od Boga?

JEDNI DRUGICH BRZEMIONA NOŚCIE, TO ZNACZY NAWET CIERPCIE ZA SIEBIE A NIE WYWYŻSZAJCIE SIEBIE.
Dlatego, że człowiek wiele razy czyni się Bogiem, to macie taką sytuację na świecie jaką macie – triumfuje GRZECH, wielki grzech, którego Bogiem jest szatan. Demony Lucyfera wcale nie muszą się napracować – tak bardzo ludzie im wierzą, że idą za nimi jak muchy na lep. Natomiast My z Nieba przychodzimy do was, prosimy was, płaczemy już nawet krwawymi łzami a wy nam nie wierzycie, tylko dopatrujecie sie fałszu u Moich wybranych osób.
Jak za lucyferycznymi podpowiedziami – to biegną bez namysłu i nawet nie podważają niczego a gdy tylko mówi ktoś z Moich wybranych osób……..a to dopiero dyskusja; ….a to dopiero dopatrują się fałszu i oszustwa.

LUDZIE, LUDZIE – MACIE TAKIE WIELKIE DARY DUCHA ŚWIĘTEGO W ZASIĘGU WASZEGO SUMIENIA, ALE CZY WY MACIE JESZCZE SUMIENIE?”

Zenobiusz powiedział/a

01/03/2012 @ 11:37 am 

Dobrze że zamieściłaś ten fragment.
Nie trzeba więcej szukać ,by stwierdzić czemu służą te objawienia.
Bezpośredni atak na Papieża,i Kościół,przy jednoczesnym pisaniu o Intronizacji,
nie pozostawia złudzeń.
Chodzi i rozbicie i osłabienie Kościoła w Polsce,
i ośmieszenie idei Intronizacji.
Nie mam też złudzeń,że osoby propagujące te orędzia.
działają z pobudek szlachetnej pobożności.
One świetnie wiedzą co robią.
Boże zmiłuj się nad nimi.
Króluj nam Chryste.

Odpowiedzi: 12 to “Objawienia M.Kordas,kto za tym stoi, i dokąd prowadzą.”

  1. Maleńka said

    Drogi Zenobiuszu!
    Wielkie Bóg zapłać za słowa prawdy. Blog dziecka NMP woła o wielką modlitwę za tych zwodzonych. Zamieszczanie „orędzi” pani MK woła o pomstę do nieba. każdy kto sprzeciwiał się herezjom był posądzany od razu o agenturę, współpracę i nie wiadomo co jeszcze. Ponieważ ks. Nemo wypowiedział się negatywnie zarówno o orędziach MK jak i Marii, która swe objawienia stawia na równi z Pismem Świętym to też oberwał jak nie wiadomo co. Admin dziecko popiera tylko suspendowanego księdza a mimo że ma tylu przyjaciół wśród księży profesorów to nikt mu nie chce wydać opinii. Może boją się upublicznienia swych maili. Bo tym to on się zbłaźnił na maksa.

    • zenobiusz said

      Sytuacja jest trudna dla wszystkich.Admin dzieckonmp,robi co może,ale czasem sam się gubi.Niemniej jego praca jest nieoceniona.
      Obawiam się że dyskusja o objawieniach,nie przeniesie się na mój blog,bo ma zadanie rozbijania tamtego bloga.Ja miałem już do czynienia na blogu z objawieniami ŻP, MK ,i Marii,co do której tropy wiodą mnie w kierunku księgi Uranti,o której zamieściłem wpis.
      A dobrze było by w dobrej maksymalnie wierze,omówić wszystkie za i przeciw,przy czym nie jedyne to orędzia wymagające dyskusji.
      Króluj nam Chryste.

  2. Maleńka said

    Ja myślę, że gdyby Admin dzieckonmp wyraźnie dał znak „STOP” dla zamieszczania „orędzi” Mieczysławy Kordas to blog byłby super jak kiedyś. Teraz to już nie to i żal wchodzić. Chociaż dla twego wpisu warto. A jak czytam Wiosnę Kościoła to mam uśmiech od ucha do ucha. On heretyków zwalcza na wesoło. Uwielbiam go czytać. Jakby wszyscy tacy byli to po herezjach by znaku nie było.
    To co pani Mieczysława pisze o Papieżach, o Komuniach świętych i o małżeństwie czy seksie to szok. A to co zrobiła Ojcom Paulinom i intronizacji to brak słów. Ona jest przyczyną tego, że Kościół obawia się ruchów intronizacyjnych. MK rozwala tę sprawę od środka. Skoro księża od intronizacji nie idą z nią ramię w ramię to coś jest na rzeczy.
    A to co napisała, że niby Pan Jezus mówił, że śp. bp Życiński (który popełnił bardzo dużo błędów) wił się przed Jezusem nagi. Czy Pan Jezus który jest miłością chce takich widoków? Mnie się wydaje, że to diabeł rogaty podnieca się gołym wijącym grzesznikiem a nie Bóg Prawdziwy.

    • zenobiusz said

      Całkowicie podzielam pogląd na temat objawień MK.
      Co do Admina,prosił bym o nieocenianie u mnie ludzi.
      Wiem sam ,jak trudno moderować blog.Albo wszystkich niemal podda się moderacji,albo czuwa się w miarę na bieżąco.Sęk w tym ,że często stosowana jest wielomiesięczna taktyka zyskiwania zaufania,po to by w stosownym momencie,wziąć udział w gremialnym ataku.
      Niedawno mieliśmy tam z tym właśnie do czynieni.Każdy ma prawo do własnych ocen orędzi.Niemniej Pan Bóg potrafi zawsze wydobyć dobro,tam gdzie atakuje ,przyczajone zło.To bardzo głębokie merytoryczne wypowiedzi wielu blogowiczów nie pozostawiające ,cienia wątpliwości,gdzie jest Prawda,dla tych ,którzy jej szukają.Pamiętajmy,że większość czytelników ,nie pisze ,a jedynie śledzi dyskusję.Wielu z nich szuka Boga.To o nich chodzi,by po wejściu na blog zastali gorszące kłótnie.Zastają zaś ,mądry,przemodlony odpór,pokazujący nauczanie Kościoła.

  3. zenobiusz said

    Nie działają kciuki ocenne na tej stronie,
    co dziwne ,bo na innych działają?

  4. zenobiusz said

    Na innych stronach kciuki działają bez problemu,
    na tej z próbą dyskusji o objawieniach MK,nie.
    Dziwne to,technicznie nie wiem jak możliwe.

  5. Wiosna Kościoła said

    mała rada: Ewangelie i Listy Apostolskie często przypominają chrześcijanom o potrzebie łagodności. Wierzący powinni szukać pokojowych rozwiązań, działać z dobrocią, uprzejmie się do siebie odnosić – krótko mówiąc, miłować swoich bliźnich jak siebie samych. Taka łagodność przychodzi wtedy, gdy chrześcijanie uświadamiają sobie, że pomimo licznych grzechów, Bóg ich kocha. Utwierdzeni w przekonaniu, że „nic nie zdoła ich odłączyć od miłości Boga”, mogą być łagodni w obliczu wrogości, sprzeciwu czy obojętności.
    Chrześcijanie potrzebują także siły. Jezus musiał być silny w tym wszystkim, co mówił i robił. Miłowanie, nauczanie i uzdrawianie wymagają odwagi, energii, zdolności, a czasami nawet słusznego gniewu, jak w świątyni, gdy trzeba wypędzić bankierów i kupców.
    Równowagi między łagodnością a siłą uczymy się w szkole modlitwy i doświadczenia. Łagodność to ani bierność, ani brak silnego charakteru. Siła zaś nie jest niekontrolowaną wściekłością, ani stoickim chłodem. Rozstrzygnięcie, kiedy być łagodnym, a kiedy być przekonywającym, powinno stać się przedmiotem naszego modlitewnego rozróżniania. Gdy działamy, powinniśmy uczyć się z naszego doświadczenia, oceniać, czy łagodność była tchórzostwem czy obojętnością, a siła obroną czy niespożytą energią.
    Dlatego trzeba ze stanowczością sprzeciwiać się złu, nie być jak „ciepłe kluchy”, gdy chodzi o prawdę, Jezusa i Jego Ewangelię.

    • zenobiusz said

      http://dzieckonmp.wordpress.com/2012/03/02/komunikat-5/#comment-71814
      Zdumiewa mnie parę spraw.Po pierwsze dla czego blogi pierwotne,publikujące orędzia,nie dają możliwości ich komentowania u siebie,a przerzucają to na blog Bronka.?????
      Blog ten był najlepszy,w ewangelizacji,aż został zasypany orędziami,różnych często wątpliwych autorów,którym towarzyszyły od razu ekipy agresywnych zwolenników,a sceptyczni,czy negatywnie nastawieni ,dali się wciągać w słowne przepychanki .
      Proponowałem niedawno na tym blogu,przeniesienie dyskusji,o orędziach, na mój blog.
      Z podanego linka weszło ok 300 osób,ale nikt się nie odezwał.
      Czy tak wygląda szukanie prawdy. ????
      Zdumiewa mnie jednocześnie połączenie gloryfikowania niektórych orędzi.
      z atakiem na dogmat nieomylność Papieża,twierdzeniem,
      że fałszywy prorok zasiądzie na Stolicy Piotrowej,
      atakami na uznane ruchy wewnątrz Kościoła,
      jak Odnowa w Duchu świętym,
      neokatechumenat i inne.
      Dołączyły się wypowiedzi negatywne,
      co do konkretnych kapłanów,
      a w szczególności egzorcystów.
      Czemu to ma służyć ,i skąd się wzięło?????
      Ceńcie po owocach,to prawda.
      Nie są jednak one dla mnie jednoznaczne.
      Blog powinien zablokować orędzia,i pełnić dawną swoją rolę.
      Jest tyle skarbów w Kościele,tyle świadectw ,
      i tyle nowych wyzwań i zagrożeń w świecie ,
      zwłaszcza dla ludzi młodych,że dochodzę do wniosku,
      komuś bardzo zależy,
      by Admina psychicznie stłamsić.

    • zenobiusz said

      Cała powyższa zaś wypowiedź,zgodna jest z moimi przekonaniami .
      Dziękuję Wiosno Kościoła ,za tak zgrabne ujęcie tematu.

Skomentuj

 
