Zenobiusz ,ostrzega.!!!

"Niosący światło" nadchodzi.Rozejrzyj się w mroku.

Myślozbrodnie Zenobiusza

Posted by zenobiusz w dniu 12 Grudzień 2012


To ja Zenobiusz zakładam ten drugi blog poza wordpressem.Przepraszam,czytelników zdezorientowanych brakiem wyraźnego stwierdzenia tego faktu.Zapraszam

http://myzbro.blogspot.com/

Myślozbrodnie Zenobiusza

Postaram się na tym blogu komentować zagadnienia poruszane na blogu :http://zenobiusz.wordpress.com/Czytelników proszę o wyrażenie opinii,czy sa zainteresowani obszerniejszym przedstawianiem przeze mnie własnych pogladów.

To eksperymant,prosiłem paru informatyków by pomogli założyć dodatkowy blog ,ale bezskutecznie,

i oto jakimś cudem udało mi się to wykonać samodzielnie.

Dotychczas przedstawiałem swoje opinie,szczątkowo, najczęściej w komentarzach ,co powodowało pewną ich

nieczytelność.Wydaje mi się ,że pora na pełniejsze naświetlanie wielu zagadnień,bo czasy coraz dziwniejsze.

Zapraszam do komentowania tej inicjatywy na blogu “Myślozbrodnie Zenobiusza.”

Skomentuj

 
